تنظیم اجاره نامه با کد رهگیری و هولوگرام از صفر تا صد
آنچه در این نوشته درباره هزینه تنظیم اجاره نامه با کدرهگیری و هولوگرام، مدارک و مراحل تنظیم اجاره نامه با کد رهگیری و هولوگرام، نحوه گرفتن استعلام کدرهگیری و هولوگرام اجاره نامه خواهید خواند:
-
هزینه تنظیم اجاره نامه با کد رهگیری و هولوگرام در اَبَرهوم (حضوری، آنلاین، تلفنی، در محل) چقدر می شود؟
-
چه مدارکی برای ثبت اجاره نامه با کد رهگیری و هولوگرام لازم است؟
-
روش های تنظیم قرارداد با کد رهگیری و هولوگرام
- مراجعه حضوری به دفتر اَبَرهوم،
- آنلاین (ثبت درخواست با ایمیل یا تلفن)،
- حضور کارشناس اَبَرهوم در محل شما
هزینه تنظیم اجاره نامه با کد رهگیری و هولوگرام در اَبَرهوم
هزینه تنظیم اجاره نامه با کد رهگیری و هولوگرام در اَبَرهوم با 80 درصد تخفیف نسبت به نرخ قانونی کمیسیون اتحادیه املاک برای مشتریان محاسبه می گردد. دپارتمان بزرگ املاک اَبَرهوم دارای جواز رسمی از اتحادیه املاک می باشد . این مجموعه دارای بیش از 15 سال سابقه در زمینه املاک و ساخت و ساز است . اَبَرهوم دارای نماد اعتماد تجارت الکترونیک از وزارت صنعت ، معدن و تجارت می باشد .
برای آگاهی از قیمت تنظیم اجاره نامه با کد رهگیری، از ماشین حساب بالا می توانید مبلغ کمیسیون اجاره نامه با کد رهگیری را حساب کنید . هزینه کد رهگیری اجاره نامه سال 1401 در اَبَرهوم با 80 درصد تخفیف نسبت به نرخ قانونی اتحادیه املاک، محاسبه می شود . مراجعین عزیز دقت داشته باشند که ماشین حساب، مبلغ تنظیم اجاره نامه با کدرهگیری و هولوگرام را برای هر یک از طرفین قرارداد حساب می کند. ضمنا به مبلغ تعیین شده، 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده برای هریک از طرفین قرارداد اضافه می شود.
هزینه کد رهگیری برای قراردادهای خرید و فروش : کلیک کنید
چه مدارکی برای ثبت اجاره نامه با کد رهگیری و هولوگرام لازم است؟
برای ثبت و تنظیم اجاره نامه با کد رهگیری و هولوگرام به مدارک زیر نیاز است:
الف. صفحه اول شناسنامه موجر و مستاجر و یا تصویر آنها (یا دانستن تاریخ تولد و محل صدور شناسنامه)
ب. کد ملی مالک و مستاجر
پ. کد پستی ملک مورد اجاره
ت. سند ملک (یا دانستن اطلاعات کامل ملک مورد اجاره مانند پلاک ثبتی اصلی و فرعی)
ث. شماره تلفن مالک و مستاجر + آدرس ملک
روش های تنظیم قرارداد با کد رهگیری و هولوگرام
اَبَرهوم همیشه به دنبال راهی آسان و سریع برای انجام امور مشتریان خود بوده است. لذا برای تنظیم قرارداد اجاره نامه با کد رهگیری و هولوگرام، روش های متعددی را در نظر گرفته تا مشتریان بنا به شرایط خود در کوتاهترین زمان ممکن، کار خود را انجام دهند. در ادامه همه روش های ممکن تنظیم اجاره نامه با کد رهگیری و هولوگرام در اَبَرهوم توضیح داده شده است.
1. مراجعه حضوری به دفتر اَبَرهوم
مشتریان و کسانی که به اجاره نامه با کد رهگیری و هولوگرام نیاز دارند، می توانند با هماهنگی قبلی با کارشناس اَبَرهوم با شماره مستقیم 09123060593 به شعب حضوری مراجعه کنند. در دفاتر اَبَرهوم، همه کارهای تنظیم قرارداد به صورت حضوری انجام می شود. کارشناسان در این دفاتر در صورت تکمیل بودن مدارک، به صورت آنی نسبت به دریافت و انجام قرارداد اجاره نامه با کد رهگیری و هولوگرام اقدام می کنند.
2. آنلاین (ثبت درخواست با ایمیل یا تلفن)
دومبن روش داشتن اجاره نامه با کد رهگیری و هولوگرام در اَبَرهوم، روش آنلاین می باشد. مشتریان می توانند درخواست خود را با تلفن 09123060593 ثبت کنند و عکس مدارک لازم را در پیامرسان خواسته شده ارسال کنند. یا اینکه از سایت اَبَرهوم اقدام به ارسال ایمیل نمایند. در هر دوصورت چه به صورت تلفنی و چه به صورت ایمیل، پس از ثبت در خواست، اجاره نامه با کد رهگیری و هولوگرام صادر می شود. مشتریان عزیز می توانند پس از دریافت pdf قرارداد از طریق پیامرسان ها و گرفتن استعلام کد رهگیری، اقدام به پرداخت هزینه کنند. کارشناسان اَبَرهوم، پرینت قرارداد با کدرهگیری و هولوگرام (قرارداد چاپی با کدرهگیری و هولوگرام) را به آدرس مشتری ارسال می کنند.
3. حضور کارشناس اَبَرهوم در محل شما
دپارتمان املاک اَبَرهوم برای کسانی که قراردادهایی با مبالغ بالا دارند و نیاز به یک قرارداد اجاره نامه توافقی دارند، تدابیری را در نظر گرفته است. این دپارتمان املاک بزرگ، کارشناسان خود را به محل مورد نظر می فرستد و همه کارها در محل مورد تقاضای مشتری انجام می شود. لازم به ذکر است این کار فقط و فقط برای قراردادهایی با مبلغ بالا یا ملک های تجاری مانند گاوداری، زمین و سوله انجام می شود.
استعلام کدرهگیری اجاره نامه
مشتریان و کسانی که خواهان گرفتن اسعلام کدرهگیری هستند، می توانند با مراجعه به سامانه ایران املاک، با وارد کردن کد ملی و کدرهگیری، اقدام به استعلام کدرهگیری اجاره نامه خود کنند.
نکات مهم درباره تنظیم قرارداد اجاره نامه با کدرهگیری و هولوگرام
همیشه برای انجام امور ملکی دفتر املاکی را برگزینید که علاوه بر داشتن جواز ، دارای سابقه و تجربه زیادی باشد . چون مواردی پیش آمده که طرفین قرارداد نیاز دارند که تغییراتی را روی قرارداد خود اعمال کنند . اما وقتی به دفتر املاکی که قرارداد را در آنجا تنظیم کرده اند، مراجعه کرده، خبری از دفتر املاک نبوده است.
به عنوان مثال، برای تمدید اجاره نامه با کد رهگیری اگر شما از سال قبل قرارداد با کد رهگیری داشته باشید، هزینه تمدید اجاره نامه با کد رهگیری مبلغ بسیار ناچیزی است.
اما اگر بخواهید اجاره نامه را تمدید کنید و دفتر املاک قبلی وجود نداشته باشد ، مجبور خواهید شد دوباره هزینه تنظیم قرارداد اجاره نامه با کد رهگیری و هولوگرام را پرداخت کنید .
همچنین اگر نیاز داشته باشید بنا به دلایلی قرارداد قبلی خود را فسخ کنید، بنگاه املاکی که از قبل اجاره نامه با کد رهگیری را تنظیم کرده است، به راحتی می تواند کد رهگیری را باطل نموده و اجاره نامه را فسخ کند. اما اگر دفتر املاک وجود نداشته باشد باید توسط اتحادیه املاک فسخ اجاره نامه انجام شود و کار پر دردسری است.
همچنین برای انجام تغییرات در قرارداد اجاره نامه با کد رهگیری ، بنگاه املاکی که کد رهگیری را زده به راحتی و بدون هزینه با انجام متمم قراداد باید تغییرات را برای شما ثبت کند . اما در صورت وجود نداشتن بنگاه مشاوره املاک ، نیاز به باطل کردن قرارداد قبل توسط اتحادیه و سپس انجام اجاره نامه جدید با کد رهگیری خواهید داشت .
خرید و فروش آپارتمان در اندیشه
پیش خرید و پیش فروش آپارتمان در اندیشه
پیش خرید و پیش فروش آپارتمان اطراف تهران
با اَبَرهوم با خیال راحت معاملات ملکی خود را انجام دهید .